CYBERMARKETING. TEORIE ȘI APLICAȚII

39,59 lei

Categorie:

Descriere

An apariție: 2017

Autor: ROCSANA BUCEA-MANEA-ȚONIȘ, RADU BUCEA-MANEA-ȚONIȘ

ISBN: 978-606-20-0027-1

Nr. pagini: 268

Lucrarea „Cybermarketing” surprinde elementele specifice desfăşurării activităţii de marketing online, comparativ cu marketingul clasic.

Studiul de faţă defineşte conceptele, tehnicile, instrumentele, metodele, analizele necesare dezvoltării marketingului online, bazat pe informaţiile şi caracteristicile pieţei virtuale. Îşi propune însuşirea de către cei interesaţi de acest domeniu a metodelor şi tehnicilor specifice de planificare şi implementare a unei strategii de marketing online eficiente, respectiv integrarea acesteia în strategia globală de marketing al organizaţiei.

Printre obiectivele pe care doreşte să le atingă acest studiu, se numără: cunoaşterea structurii şi modelului de administrare a reţelei Internet şi a conceptului de web semantic; analiza modalităţilor de desfăşurare a tranzacţiilor online, a avantajelor utilizării interfeţei oferite de Internet; înţelegerea comportamentului consumatorului online şi a factorilor care îl determină; cunoaşterea etapelor procesului de cumpărare online; explicarea tipologiei şi conţinutului strategiilor de promovare pe Internet; cunoaşterea etapelor realizării unei companii SEO, a indexării site-ului în motoarele de căutare şi în directoarele web, realizării hărţii site-ului; problematizarea tipurilor de social media: blog, forum, reţele sociale, site-uri wiki, messenger, fluxuri de rss, marcarea resurselor web, cunoaşterea greşelilor frecvente din social media; prezentarea limbajelor HTML, X-HTML, SMIL, PHP, CSS; familiarizare cu platformele web dedicate dezvoltării site-urilor.

Magazinul online este în lucru! Refuză